ФСРА 2013
Судије на такмичењу су рекле да „стартнију формулу нису видели“. Можда је то најкраћи, и најбољи опис Друмске Стреле 2013. Тек друго израђено возило, које је од 0 до 100 километара на час достизало за мање од 4 секунде. Чак 42 килограма мање, и 20 коњских снага више од свог претходника, обезбедили су да се тим пласира међу првих десет на такмичењу у Италији. Побољшања су уведена на свим пољима: оптимизација конструкције шасије, другачија технологија израде оплате, унапређена ергономија и новине у електроници…
Највеће измене, свакако је претрпео усисни и издувни колектор возила. Потпуно нова геометрија усисне гране, обезбедила је боље „дисање на сламчицу“ нашег погонског агрегата, који је ограничен рестриктором пречника 20 мм. Све то је допринело да „Друмска Стрела 2013“ постави нове стандарде квалитета.
3.9
Убрзање 0-100 km/h (s)
130
Максимална брзина (km/h)
266
Маса возила (kg)
Радна запремина мотора: 599 cm3
Пречник рестриктора на усисној страни мотора: 20 mm
Максимална ефективна снага: 63 kW (85 KS) при 13.000 min-1
Максимални обртни момент: 58 Nm при 9.000 min-1
Убрзање 0-100 km/h: 3,9 s
Максимална брзина: 130 km/h
Преносник снаге: 6 степени, секвенцијални, електронска актуација
Маса возила: 266 kg
Шасија цеваста конструкција, Č4580 челик
Оплата стаклена влакна
Међуосовинско растојање: 1600 mm
Траг задњих точкова: 1200 mm
Траг предњих точкова: 1250 mm
Наплатци 7×13˝ алуминијумски