ФСРА 2013

Судије на такмичењу су рекле да „стартнију формулу нису видели“. Можда је то најкраћи, и најбољи опис Друмске Стреле 2013. Тек друго израђено возило, које је од 0 до 100 километара на час достизало за мање од 4 секунде. Чак 42 килограма мање, и 20 коњских снага више од свог претходника, обезбедили су да се тим пласира међу првих десет на такмичењу у Италији. Побољшања су уведена на свим пољима: оптимизација конструкције шасије, другачија технологија израде оплате, унапређена ергономија и новине у електроници…


Највеће измене, свакако је претрпео усисни и издувни колектор возила. Потпуно нова геометрија усисне гране, обезбедила је боље „дисање на сламчицу“ нашег погонског агрегата, који је ограничен рестриктором пречника 20 мм. Све то је допринело да „Друмска Стрела 2013“ постави нове стандарде квалитета.

3.9

Убрзање 0-100 km/h (s)

130

Максимална брзина (km/h)

266

Маса возила (kg)

Радна запремина мотора: 599 cm3

Пречник рестриктора на усисној страни мотора: 20 mm

Максимална ефективна снага: 63 kW (85 KS) при 13.000 min-1

Максимални обртни момент: 58 Nm при 9.000 min-1

Убрзање 0-100 km/h: 3,9 s

Максимална брзина: 130 km/h

Преносник снаге: 6 степени, секвенцијални, електронска актуација

Маса возила: 266 kg

Шасија цеваста конструкција, Č4580 челик

Оплата стаклена влакна

Међуосовинско растојање: 1600 mm

Траг задњих точкова: 1200 mm

Траг предњих точкова: 1250 mm

Наплатци 7×13˝ алуминијумски

ФСРА 2012 ФСРА 2014