ФСРА 2018

Савршен однос брзине и поузданости, најбоље описујe возило из сезоне 2018. Формула која је доживела потпун редизајн на свим подсистемима, успешно је завршила две трке издржљивости и поставила најбоља времена до сада. Нова конструкција шасије уз потпуно измењен концепт ослањања, са најсавременијом сензориком и подешавањима, донела је возилу значајну предност на стази. Проширена употреба делова израђених технологијом 3Д штампе и њихова имплементација на возилу такође су допринели снижењу масе возила.


Аеро пакет, као заштитни знак Тенфор Друмске Стреле, потпуно је измењен и пројектован по угледу на најновије трендове у аутомобилској аеродинамици. Сва унапређења су лако уочена при вожњи, захваљујући бољем приањању и мањем подуправљању, чак и у најзахтевнијим кривинама. Све то потврдила је и телеметријска јединица, коју су студенти самостално развили. Осим ње, и сва остала електроника на возилу је израђена по светски признатим аутомобилским стандардима.

4.0

Убрзање 0-100 km/h (s)

140

Максимална брзина (km/h)

228

Маса возила (kg)

Радна запремина мотора: 599 cm3

Пречник рестриктора на усисној страни мотора: 20 mm

Максимална ефективна снага: 63 kW (85 KS) при 13.000 min-1

Максимални обртни момент: 58 Nm при 9.000 min-1

Убрзање 0-100 km/h: 4,0 s

Максимална брзина: 140 km/h

Преносник снаге: 6 степени, секвенцијални, електронска актуација

Маса возила: 228 kg

Шасија цеваста конструкција, челик E235

Оплата композит са угљеничним влакнима

Међуосовинско растојање: 1580 mm

Траг задњих точкова: 1180 mm

Траг предњих точкова: 1200 mm

Наплатци 7×13˝ алуминијумски

Коефицијент отпора: Cd=1,12

Коефицијент узгона: Cl = -2,81

Референтна површина: Aref=1,23 m2

ФСРА 2017 ФСРА 2019