fsra 2017

timska slika drumske strele 2017, fsra 2017, formula student, team picture tenfore road arrow 2017, masinski fakultet

Niže težište, električna kontrola proklizavanja, podesivost za svaku stazu, bolje ponašanje u krivinama… „Drumska Strela 2017“ je lako osvojila naše vozače. Uostalom, projektovanje je išlo u pravcu bolje ergonomije i kontrole vozila na stazi. U tom cilju su očitavanja parametara podeljena između volana i kontrolne table, što je pružilo bolji pregled u toku vožnje. Optimizovana je konstrukcija šasije, i po prvi put su postavljeni LVDT senzori na sistem oslanjanja.


Proizveden je još veći broj delova od karbonskih vlakana, koji su se sjajno pokazali prethodne sezone. Po prvi put su u vozilu ugrađeni delovi koje su studenti sami izradili 3D štampom. Na polju aerodinamike su uvedena poboljšanja dodavanjem reda flapsova na prednjem krilu, kao i većih nosača istih. Dodavanjem flapsova je dobijeno agresivnije prednje krilo, koje je zajedno sa zadnjim krilom i ostatkom aero paketa, dovelo do boljih performansi vozila na stazi. To su najbolje osetili vozači, koji su trku ovom formulom ocenili kao najbolju do sada.

4.0

Ubrzanje 0-100 km/h (s)

140

Maksimalna brzina (km/h)

233

Masa vozila (kg)

Radna zapremina motora: 599 cm3

Prečnik restriktora na usisnoj strani motora: 20 mm

Maksimalna efektivna snaga: 63 kW (85 KS) pri 13.000 min-1

Maksimalni obrtni moment: 58 Nm pri 9.000 min-1

Ubrzanje 0-100 km/h: 4,0 s

Maksimalna brzina: 140 km/h

Prenosnik snage: 6 stepeni, sekvencijalni, elektronska aktuacija

Masa vozila: 233 kg

Šasija cevasta konstrukcija, čelik E235

Oplata kompozit sa ugljeničnim vlaknima

Međuosovinsko rastojanje: 1600 mm

Trag zadnjih točkova: 1150 mm

Trag prednjih točkova: 1200 mm

Naplatci 7×13˝ aluminijumski

Koeficijent otpora: Cd=1,12

Koeficijent uzgona: Cl = -2,81

Referentna površina: Aref=1,23 m2

FSRA 2016 FSRA 2018