fsra 2017
Niže težište, električna kontrola proklizavanja, podesivost za svaku stazu, bolje ponašanje u krivinama… „Drumska Strela 2017“ je lako osvojila naše vozače. Uostalom, projektovanje je išlo u pravcu bolje ergonomije i kontrole vozila na stazi. U tom cilju su očitavanja parametara podeljena između volana i kontrolne table, što je pružilo bolji pregled u toku vožnje. Optimizovana je konstrukcija šasije, i po prvi put su postavljeni LVDT senzori na sistem oslanjanja.
Proizveden je još veći broj delova od karbonskih vlakana, koji su se sjajno pokazali prethodne sezone. Po prvi put su u vozilu ugrađeni delovi koje su studenti sami izradili 3D štampom. Na polju aerodinamike su uvedena poboljšanja dodavanjem reda flapsova na prednjem krilu, kao i većih nosača istih. Dodavanjem flapsova je dobijeno agresivnije prednje krilo, koje je zajedno sa zadnjim krilom i ostatkom aero paketa, dovelo do boljih performansi vozila na stazi. To su najbolje osetili vozači, koji su trku ovom formulom ocenili kao najbolju do sada.
4.0
Ubrzanje 0-100 km/h (s)
140
Maksimalna brzina (km/h)
233
Masa vozila (kg)
Radna zapremina motora: 599 cm3
Prečnik restriktora na usisnoj strani motora: 20 mm
Maksimalna efektivna snaga: 63 kW (85 KS) pri 13.000 min-1
Maksimalni obrtni moment: 58 Nm pri 9.000 min-1
Ubrzanje 0-100 km/h: 4,0 s
Maksimalna brzina: 140 km/h
Prenosnik snage: 6 stepeni, sekvencijalni, elektronska aktuacija
Masa vozila: 233 kg
Šasija cevasta konstrukcija, čelik E235
Oplata kompozit sa ugljeničnim vlaknima
Međuosovinsko rastojanje: 1600 mm
Trag zadnjih točkova: 1150 mm
Trag prednjih točkova: 1200 mm
Naplatci 7×13˝ aluminijumski
Koeficijent otpora: Cd=1,12
Koeficijent uzgona: Cl = -2,81
Referentna površina: Aref=1,23 m2